I vi, kao i većina Splićana, sigurno imate uspomene koje vas vežu uz City Center one. Obiteljske šoping avanture, prvi romantični odlasci u kino ili nezaboravni koncerti u kojima ste uživali s prijateljima – centar u Vukovarskoj 207 odavno je postao sastavni dio života građana Splita, ali i okolice. A kako i ne bi, kada je još davne 2010. godine prvi u Dalmaciju doveo brendove poput H&M-a, Manga, Peek&Cloppenburga i brojnih drugih.
I premda je s vremenom konkurencija jačala – City je ostao City – mnogima i dalje omiljeno mjesto za svratiti u šoping, popiti kavu ili obaviti spizu na City Pazaru. Kako bi to ostao i u godinama pred nama, u “CC Realu”, kompaniji koja upravlja City Centerom one Split, odlučili su da je vrijeme za promjene.
Investicijom vrijednom više od 20 milijuna eura pobrinuli su se da Centar ostane u koraku s trendovima, a vjernim posjetiteljima i dalje ponudi više od šopinga. Od modernizacije interijera, preko još bolje ponude, do novih prostora za zabavu i druženje – cilj je stvoriti suvremen, funkcionalan i atraktivan prostor koji će zadovoljiti potrebe svih posjetitelja, od obitelji s djecom do ljubitelja mode i gastronomije. “Nakon osluškivanja tržišta i provedenih istraživanja, zaključili smo da je došlo vrijeme da se Centar osvježi. Radovi su trajali posljednjih godinu i pol, ali nismo htjeli da njihovo izvođenje utječe na iskustvo posjetitelja, stoga u obzir nije dolazilo zatvaranje Centra. Odlučili smo se za operativno izazovniju varijantu – a ta je da Centar neometano radi dok se radovi izvode. Iako nije bilo jednostavno, sve je prošlo bez problema!”, ističe Nikola Lozina, Center Manager u “CC Realu”.
Premda u Centru više nema skela, radovi još uvijek nisu gotovi. Za 2025. godinu, kako kaže Lozina, sačuvali su jedan veliki zalogaj – razviti cijeli segment posvećen samo druženju i zabavi, koji će dodatno obogatiti ponudu Centra i u kojemu će Splićani zasigurno uživati. Na projektu se aktivno radi, a ono što je zasad poznato jest da ovakav koncept još nije viđen u hrvatskim šoping-centrima. Osim toga, osvježit će se i prostor Food Courta kako bi vizualno pratio estetiku Centra i uživanje u zalogajima učinio još ugodnijim, a u planu je i postavljanje solarnih panela.
Posvećenost svakom detalju
Da se proteklih mjeseci aktivno radilo, vidi se već na samom ulasku u garažu Centra. Nevjerojatnih 13 tona čelika i čak 2 kilometra staklenih lamela oplemenilo je ulazne mostove koji povezuju garažu i Centar, a cjelokupno zdanje sada je u potpunosti osvijetljeno LED rasvjetom. Osim toga obojano je više od 70.000 metara četvornih zidova, a osvježeno je ukupno 11.000 četvornih metara trgovačkog Centra.
Primjenom LED rasvjete u kombinaciji sa suvremenim tehnološkim rješenjem osvježena su i sva četiri City logotipa na fasadi, ukupne površine preko 400 četvornih metara. Interijerom prevladava kombinacija drveta i metala koja je značajno modernizirala prostor, a za dašak svježine pobrinule su biljke koje upotpunjuju cjelokupan dojam, dok pažnju svakako plijeni veliki zeleni zid koji se proteže od prizemlja pa sve do njegova krova, koji će mlađim generacijama sigurno poslužiti kao izvrsna kulisa za fotografiranje. Ukupno je posađeno gotovo 1.000 novih biljaka i raspoređeno u pročelja galerija, zeleni zid, samostojeće pitare te oko samog Centra.
Iz “CC Reala” napominju kako su vodili računa baš o svakom detalju. “Htjeli smo probuditi dobar osjećaj posjetitelja čim zakorače u Centar. Znamo da je svaki detalj bitan pa smo posebnu pažnju posvetili i onim prostorima koji mnogima ne padnu odmah na pamet kada se spomene šoping centar – ali koji zapravo čine veliku razliku kada je riječ o ukupnom iskustvu. Recimo, kod renoviranja Baby rooma vodili smo se činjenicom da roditelji onamo dolaze s više djece, pa smo ih dodatno opre-mili interaktivnim sadržajem koji će zabaviti stariju djecu dok čekaju da mama i tata presvuku mlađeg brata ili sestru”, dodaje Lozina.
Još bolja ponuda
Radove koji su se odvijali u Centru posjetitelji su možda i mogli primijetiti, ali vjerojatno nitko ne zna koliko se prašine zapravo dizalo “iza kulisa”. Naime, 16.000 četvornih metara prodajnih prostora zakupnika osvanulo je u novom ruhu, pa je tako više od 40 zakupnika promijenilo, preuredilo ili preselilo svoje lokale unutar Centra. Ideja iza ovog pothvata bila je stvoriti još bolje šoping iskustvo grupiranjem specifičnih dobara i usluga po katovima, odnosno dijelovima Centra.
I dok su postojeći zakupnici radili na tome da njihovi prodajni prostori osvanu u novom, modernijem ruhu, ponudu Centra upotpunila su i neka nova imena. Montre, Krona Exclusive i Hoću knjigu među posljednjim su brendovima koji su otvorili vrata svojih trgovina, a u najavi su renomirani brendovi poput Dermacarea i Prahira.
I ljubitelji gastronomije došli su na svoje. Otvorenje Batka, restoranskog lanca koji je za lokaciju svog prvog restorana u Splitu odabrao baš City Center one, savršeno je upotpunilo bogatu gastronomsku ponudu koja – ako je suditi po posljednjim trendovima, zauzima sve veću važnost posjetitelja koji dolaze u šoping.
City ostaje City
Od samih početaka Centar nastoji biti aktivan dio lokalne zajednice – i možda upravo zbog toga godinama plijeni simpatije Splićana, ali i posjetitelja iz okolice. Kroz organizaciju različitih aktivnosti nudi zabavan, edukativan i humanitaran sadržaj za velike i male posjetitelje, nastojeći tako odgovoriti na potrebe zajednice ili je pak osvijestiti o postojanju nekog zajedničkog problema.
“Nedavno smo pokrenuli projekt “Dobar susjed”, aktivnost u kojoj smo fokus stavili upravo na lokalnu zajednicu. U sklopu njega, putem donacija pomažemo okolnim naseljima pa smo tako kvartu Sirobuja donirali sprave za vježbanje koje su postavili na svoje igralište, a to je tek dio planiranih aktivnosti. Pripremili smo i male znakove pažnje koje dijelimo građanima u okolici. I to je zapravo poanta svega, trudimo se biti dobri susjedi”, otkrila nam je Ana Čaljkušić Grmuša, Marketing Managerica u “CC Realu”.
Održivost kao prioritet/lideri u regiji kad je riječ o održivosti
Radovima se nastojalo zadovoljiti i posebne smjernice vezane za održivost pa zbog toga posebno vesele čak dva priznanja koja su stigla na splitsku adresu. Naime, City Center one Split prvi se u Hrvatskoj može pohvaliti time da je u potpunosti usklađen s EU taksonomijom, prestižnim standardom koji definira aktivnosti ekološke održivosti. Ovo Centru donosi brojne prednosti, poput veće otpornosti na klimatske rizike, smanjenje operativnih troškova te očuvanje tržišne vrijednosti, ali i povećava atraktivnost same nekretnine za ulagače i zakupce te osigurava konkurentsku prednost na tržištu.
Druga potvrda je prestižni DGNB Gold certifikat, jedan od najpriznatijih svjetskih standarda za održivu gradnju i upravljanje nekretninama. City Center one Split zadovoljio je zahtjevne kriterije vezane uz okolišnu gradnju, sociokulturnu i ekonomsku kvalitetu i tako potvrdio važnost dugoročne vrijednosti zgrade, pri čemu se našao u prestižnom krugu dugoročno ekonomski održivih nekretnina.
Usklađenost s EU taksonomijom i DGNB Gold certifikat potvrda su posvećenosti City Centera one Split održivosti, inovaciji i kvaliteti, ali i priznanja koja ga nedvojbeno pozicioniraju kao regionalnog lidera u ovom segmentu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....