Na vrhuncu sezone na Jadranu je i najveći broj plovila. Za sigurnost na moru svakodnevno se brinu pripadnici lučke kapetanije koji redovito nadziru pomorski promet. Pune ruke posla ima i riječka Lučka kapetanija. Na jednom od njezinih brodova bila je i ekipa HRT-a.
Tek što je ekipa isplovila - prvo zaustavljanje i nepropisna vožnja. Slovenska obitelj na gliseru - previše blizu obale. To je jedan je od najčešćih prekršaja na moru, pokazuje statistika.
Tomaž, gost iz Ljubljane platio je kaznu i pravedno je, kaže - što je platio. Iako je vozio sporo, vozio je preblizu obale. Slušao je ženu i djecu koja su birala mjesta na kojima bi se kupali, dodaje.
Ispod Krčkog mosta ispiše se najviše kazni - glisiranje je ovdje zabranjeno jer ste u svakom trenutku bliže od dopuštenih 300 metara od obale. Gosti iz Nizozemske, kažu, nisu to znali. Kao ni da moraju imati punomoć za vožnju glisera koji nije u njihovu vlasništvu.
- Nisam znao da moram imati dokument o vlasništvu broda, ali zaustavili su nas zbog prebrze vožnje na mjestu gdje to nije bilo dopušteno.
- Problem u dokumentima nije bio kritičan pa što se toga tiče nismo htjeli raditi na tome pitanju, ali smo ga zbog brzine i sigurnosti u plovidbi kaznili propisno, kaže Toni Mlinar, mornar na patrolnom brodu "Vid" Lučke kapetanije Rijeka.
Kazne za glisiranje preblizu obale kreću se i do 50 tisuća kuna. Progledat će, kažu, kroz prste za neke manje prekršaje, no neke stvari su neoprostive. Glisiranje, ugrožavanje života kupača i ostalih sudionika u plovidbi - to nema tolerancije, dodaje Saša Turkalj, zapovjednik patrolnog broda "Vid".
Na kraju dana kapetan Lučke kapetanije Rijeka Darko Glažar je zadovoljan. Nije bilo onog najgoreg, stradalih i ozlijeđenih. Mirno, sigurno i zadivljujuće lijepo - jedina je to slika o Jadranu koju moramo i želimo gledati i ove turističke sezone, piše HRT.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....