Iako tijekom godišnjeg redovitog održavanja broda nije potrebno demontirati propeler s osovine, već se priča svodi na njegovo temeljito čišćenje, a potom bojanje nekim od specijalnih antifoulinga za tu namjenu, povremeno se ipak ukaže potreba da se propeler mora skinuti - zbog potrebe popravljanja oštećenja, njegove optimizacije, kupnje prikladnijeg za konkretni brod, mijenjanja prednjeg brtvenog ležaja osovine...
Ponekad se takvo demontiranje obavi relativno lako - nakon odvijanja vijka kojim je pričvršćen za osovinu i prskanja cijeloga sklopa nekim sprejom za podmazivanje (WD 40 ili slično), jakim povlačenjem propeler se olabavi i skine.
Na žalost, puno je češći slučaj da se propeler zablokira na osovini i ne može pomaknuti ni za milimetar unatoč povlačenju, pa čak ni na...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....