Gotovo svi vlasnici plovila kojima su ljetne đite i vikend-ture najdraži način drugovanja s morem na matičnom brodu nose ili za njim vuku manji gumeni čamac koji im služi kao tender. Za cijeli niz uloga koje đitu čine sigurnijom i zabavnijom. Kao pogon toga gumija u pravilu se bira manja penta, najčešće od 3-4 konja, koja obično ima još jedan važni zadatak - poslužiti kao rezervni motor matičnome brodu u slučaju da se glavni pokvari. Makar za doplovljenje do najbliže uvale ili lučice gdje bi se brod sigurnije vezao i potražila pomoć. Ovo ponajprije vrijedi za motorne brodove, jer kada je veliki brod jedrilica vjetar je gotovo uvijek dovoljan pogon. I glavni i rezervni. Naravno, mala će penta glavni brod mahom gurati sporo, ali je u takvim situacijama i spori pogon puno bolja opcija neg...
StoryEditorOCM
test penteIsprobali smo može li Parsun 6 s jednim cilindrom pogurati brod od dvije i pol tone
13. svibnja 2024. - 09:09
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....