'Stvaramo povijest', govorili su iz L'oreala kada su u kampanji angažirali model s hidžabom. Doista, prvi je put u povijesti manekenka sa šalom na glavi trebala reklamirati proizvode za kosu.
U međuvremenu su, uz brojne kontroverze i upite ima li reklama uopće ikakvoga smisla, budući da se manekenkina kosa, budimo realni, slabo vidi, procurili u javnost i neki njeni davni tweetovi koji su je na kraju stajali kampanje.
Iako oni više nisu dostupni javnosti, Amena Khan sama je odlučila povući se zbog svojih 'grijeha iz prošlosti'. Na svome je Instagramu uputila duboku ispriku zbog svega što je navela u tweetovima iz 2014., a radi se, navodno, o vrijeđanju Izraelaca, prenosi CNN.
"Nedavno sam angažirana u kampanji koja me iznimno radovala zato što, prije svega, slavi zajedništvo. S...
StoryEditorOCM
ŽivotSad joj je žao
Tweetovi su je stajali ugovora s poznatim brendom: manekenka s hidžabom povukla se iz kampanje nakon što su u javnost procurili njeni uvredljivi komentari
23. siječnja 2018. - 23:29
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....