Već se danima prazne ‘police‘ online dućana zbog velikih rasprodaja, reklame nam iskaču čim otvorimo internet, a onda često i zavirimo što se još nudi. Ima artikala koji su traženiji, neki su rasprodani, drugih ima svega po nekoliko komada, a tih nekoliko komada ponuđeno je s različitim cijenama. Na primjer majica XS veličine drastično je jeftinija od iste majice u S, M, L, XL veličinama. Cijena, naime, raste onako kako ‘raste‘ veličina pa na kraju ispadne da najskuplje prođu žene koje kupuju XL veličinu. Razlika u cijenama može biti i 30-ak posto, što je neke potrošačice i uzrujalo i naljutilo. Otkud sad takav raspon cijena, je li riječ o diskriminaciji žena većeg broja i krupnijeg stasa!?
Naravno da smo mi žene osjetljive na takvu ‘diskriminaciju‘ i da n...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....