StoryEditor
Društvena mreža#Pričeiznutra

Libresse objavio fotografiju lezbijskog para koji čeka dijete, nakon negativnih komentara se povukli: post završio na stranici Seksizam naš svagdašnji

Piše M.P.
26. listopada 2020. - 18:54
Ilustracija/AFP

Posljednjim marketinškim potezom tvrtka Libresse zbunila je neke svoje kupce, a druge uspjela i razljutiti. I to iz nekoliko razloga, od kojih su dva glavna dijametralno suprotna.

Naime, objavivši fotografiju lezbijskog para koji čeka dijete, iz Libressea su najprije, sve u sklopu kampanje #wombstories (#pričeiznutra) razljutili homofobno nastrojene pratitelje.

"Stanje trudnoće se ne zove bez razloga ”drugo stanje”. Tijelo se već u prvim mjesecima počne mijenjati, a hormoni su aktivniji nego ikad. Događa se pravi vrtuljak fizičkih i psiholoških promjena u kojima je potpora bližnjih osoba potrebnija nego ikad.

Kako ste se vi osjećale tijekom trudnoće, podijelite s nama svoje #pričeiznutra?", stoji u njihovoj objavi.

Neki pratitelji nisu bili zadovoljni prikazom para koji čeka dijete, pa su u skladu sa svojim stajalištima i poručili: "Ova poruka čak nije ni skrivena. Libresse više ne kupujem".

No tek je sljedeći potez "dotukao" mnoge, a završio pritom i na Facebook stranici Seksizam naš svagdašnji. Iako je očito da je reklama objavljena s ciljem širenja prihvaćanja u društvu, jednom kad su se u igru upleli negativni komentari, Libresse je negirao sve dotad napisano.

Žena koja grli trudnu partnericu na fotografiji postala je tako - prijateljica.

image
Facebook Seksizam naš svagdašnji

Na komentar korisnika Facebooka koji je izjavio kako zbog objave "ženi traži drugog proizvođača", iz Libressea su odgovorili:

"Dragi..., u trenucima kao što je trudnoća bitno je da je obitelj uz ženu koja prolazi različita psihička i fizička stanja. Ali isto tako je bitno da su uz nju i druge bližnje osobe prijateljice, jer prijateljice su potpora od malena do zauvijek".

Komentar je u međuvremenu obrisan, a iz Libressea su poslali novu poruku:

"Dragi pratitelji, želimo vas obavijestiti da cijenimo vaše komentare. Na kraju dana mi smo brand za žene i o ženama. Želimo podržati sve ljudske izbore i nadamo se da će naša poruka odjeknuti globalno kod ljudi bilo kojeg spola. Nadamo se da potičemo ljude da podijele svoje #pričeiznutra kako bismo učili jedni od drugih, osnažili naše postupke i prevladali neke od izazova s kojima se ljudi susreću", stoji u zadnjoj objavi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

20. studeni 2020 17:03