Sve što (mi) treba za film su Belmondo i revolver. Kad čovjek ponovno pogleda "Profesionalca" ("Le professionnel", 1981.) u čast legendarnog francuskog glumca, mirne duše može parafrazirati Godardovu izjavu "Sve što mi treba za film su djevojka i pištolj". Toj djevojci (najčešće Anna Karina) i pištolju Godard je, da bi dobio film, često pridodavao i muškarca – Belmonda.
Upravo je Godard lansirao Belmondovu dugotrajnu karijeru s jednim od ključnih "new wave" filmova "Do posljednjeg daha" i postavio konture budućeg "belmondovskog" lika, zaštitnog muškog lica francuskog "novog vala" ("Ludi Pierrot"), ali i (anti)heroja akcića sedamdesetih i osamdesetih s dozom avanture, komedije ili, najčešće, krimića.
Dopadljivi "macho" frajer i kuler, šarmer i štemer s izgledom pret...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....