StoryEditorOCM
Dubrovnikdr. sc. marijo bekić

Razgovor s ravnateljem Opće bolnice Dubrovnik: Uređaj za analizu testova nikad nije bio pokvaren. Došlo je do manje omaške prilikom rukovanja

Piše Anđelka Kelava
23. srpnja 2020. - 12:56
Dubrovnik, 200320 Izjava za medije na temu novonastale situacije s drugozarazenom osobom pozitivnom na Covid19 virus u Dubrovacko neretvanskoj zupaniji. na fotografiji: Marijo Bekic.Bozo Radic/Cropix

S Upravama nekih hotela smo tijekom Covid 19 pandemije razvili partnerski odnos, kao što je hotel Hilton Imperial, Jadranski luksuzni hoteli, Hoteli Maestra, Rixos koji su nam izašli u susret kod smještaja određenog dijela naših djelatnika stalnih ili gostujućih, a kojima smo dali određene savjete vezani za Covid 19. Jasno da ćemo u slučaju pojave pacijenata koji sumnjaju na Covid biti informirani, a pretpostavljam da će se prethodno uključiti i epidemiološka služba, odnosno Zavod za javno zdravstvo radi izvida kontakata. Bolnica zapravo radi dio koji se odnosi na testiranje i liječenje, odnosno procjenu kliničkog stanja pacijenata. Procedura je da se pacijent u hotelu mora javiti odgovornoj osobi koja će informirati Zavod za javno zdravstvo i najaviti takvog pacijenta. Zasad nismo imali takvu sitauciju, a sada je već uhodan postupak. Bilo je nešto pacijenata stranaca na provjeri, međutim, izravno iz hotela nije bilo najava.

03. lipanj 2024 11:40