Maro Kristić (MOST) kazao je kako je u javnosti tiho prošla tema Studije utjecaja na okoliš za brzu cestu kroz Rijeku dubrovačku te je upitao gradonačelnika što je s tim. Zanimalo ga je i što je s javnim pozivom za izgradnju stadiona Lapada, o novom režimu prometovanja oko gradske jezgre te o zimskom redu letenja. Konstatirao je kako je Vlada je ponovno aktualizirala izgradnju nacionalnog stadiona u Zagrebu, najavljena je i izgradnja stadiona po Hrvatskoj pa ga zanima što je s nama?
Mato Franković je još jednom ponovio kako se protivi trasi brze ceste kroz Rijeku dubrovačku.
– Kad bi se izgradio tunel time bi se povećala kvaliteta života i smanjila buka. Na Brgatu bi išao čvor. Brza cesta je dvotračna cesta, ne vidim zašto bi most dr. Franja Tuđmana bio problematičan, on ima dvije trake, nakon toga ide tunel i izađemo na Brgat. Super! Na Hrvatskim cestama je da ispitaju više varijanti, a nama da imao svoj stav. Za sportsku dvoranu raspisana je nabava za glavni projekt. UPU će ići idući mjesec. Sve dalje ovisi o izvođaču. Naš cilj je da projekt bude završen do lipnja.
Za Arenu Dubrovnik Franković je kazao kako su pristigle dvije ponude za stadion u Lapadu, samo je jedna potpuna. Dodao je kako su imali upite iz Portugala Švicarske i Austrije, ali nisu dali ponude.
- Redom su isticali prekratko vrijeme. Jedna konkretna ponuda je pristigla, kad povjerenstvo obradi sve do detalja ide izvještaj na idućoj sjednici. Modelom javno privatnog partnerstva možemo izgraditi Arenu i u par godina dobit nešto to nismo imali 70 godina, ako nas sunce obasja kako treba – kazao je Franković a za promet oko grada je kazao kako još uvijek rade na detaljiziranju parametara.
- Nije jednostavno. Imamo tim koji samo to radi. Moramo definirati koja vozila mogu ući u taj režim. Bitne su i parking površine. Imamo dva parkinga koja Sanitatu donose znatan prihod. Moramo omogućiti da se unaprijed kupe karte za parking. Moramo sjesti i s taksistima.
Po pitanju zimskih letova, gradonačelnik je kazao kako Turkish Airlines ovisi o istočnom tržištu koje se od doba pandemije nije oporavilo. Za natječaje Ministarstva turizma još uvijek promišljaju koje će projekte prijaviti.
Andro Vlahušić smatra da i jedna i druga brza cesta ugrožavaju Dubrovnik.
– Zašto trasa ne bi išla preko Osojnika, Grabovice, Ivanice…? Zašto ne bi uveli kaznu za one koji su u tranzitu?
Katarina Doršner smatra kako nije dobro da trasa brze ceste ide kroz teritorij druge države.