StoryEditorOCM
DubrovnikO BRZOJ CESTI I ARENI DUBROVNIK

Mato Franković: Modelom javno-privatnog partnerstva Arenu možemo izgraditi i u par godina dobiti nešto što nismo imali 70 godina. Ako nas sunce obasja kako treba!

Piše dv
25. listopada 2022. - 11:56

Maro Kristić (MOST) kazao je kako je u javnosti tiho prošla tema Studije utjecaja na okoliš za brzu cestu kroz Rijeku dubrovačku te je upitao gradonačelnika što je s tim. Zanimalo ga je i što je s javnim pozivom za izgradnju stadiona Lapada, o novom režimu prometovanja oko gradske jezgre te o zimskom redu letenja. Konstatirao je kako je Vlada je ponovno aktualizirala izgradnju nacionalnog stadiona u Zagrebu, najavljena je i izgradnja stadiona po Hrvatskoj pa ga zanima što je s nama?

Mato Franković je još jednom ponovio kako se protivi trasi brze ceste kroz Rijeku dubrovačku.

– Kad bi se izgradio tunel time bi se povećala kvaliteta života i smanjila buka. Na Brgatu bi išao čvor. Brza cesta je dvotračna cesta, ne vidim zašto bi most dr. Franja Tuđmana bio problematičan, on ima dvije trake, nakon toga ide tunel i izađemo na Brgat. Super! Na Hrvatskim cestama je da ispitaju više varijanti, a nama da imao svoj stav. Za sportsku dvoranu raspisana je nabava za glavni projekt. UPU će ići idući mjesec. Sve dalje ovisi o izvođaču. Naš cilj je da projekt bude završen do lipnja.

Za Arenu Dubrovnik Franković je kazao kako su pristigle dvije ponude za stadion u Lapadu, samo je jedna potpuna. Dodao je kako su imali upite iz Portugala Švicarske i Austrije, ali nisu dali ponude.

- Redom su isticali prekratko vrijeme. Jedna konkretna ponuda je pristigla, kad povjerenstvo obradi sve do detalja ide izvještaj na idućoj sjednici. Modelom javno privatnog partnerstva možemo izgraditi Arenu i u par godina dobit nešto to nismo imali 70 godina, ako nas sunce obasja kako treba – kazao je Franković a za promet oko grada je kazao kako još uvijek rade na detaljiziranju parametara.

- Nije jednostavno. Imamo tim koji samo to radi. Moramo definirati koja vozila mogu ući u taj režim. Bitne su i parking površine. Imamo dva parkinga koja Sanitatu donose znatan prihod. Moramo omogućiti da se unaprijed kupe karte za parking. Moramo sjesti i s taksistima.

Po pitanju zimskih letova, gradonačelnik je kazao kako Turkish Airlines ovisi o istočnom tržištu koje se od doba pandemije nije oporavilo. Za natječaje Ministarstva turizma još uvijek promišljaju koje će projekte prijaviti.

Andro Vlahušić smatra da i jedna i druga brza cesta ugrožavaju Dubrovnik.

– Zašto trasa ne bi išla preko Osojnika, Grabovice, Ivanice…? Zašto ne bi uveli kaznu za one koji su u tranzitu?

Katarina Doršner smatra kako nije dobro da trasa brze ceste ide kroz teritorij druge države.

29. travanj 2024 02:43