StoryEditorOCM
DubrovnikStanica na kraju grada

Dubrovački autobusni kolodvor radi kraće od kafića, putnicima je bolje da urane

Piše Anđelka Kelava
28. srpnja 2023. - 07:32

- Krenuli smo iz Zagreba ‘Samoborčekom’ prema Gradu. Autobus je trebao stići na autobusni kolodvor u 20.30 sati, međutim značajno je kasnio. Na dubrovački autobusni kolodvor stigao je tek poslije 23 sata točnije u 23.10 sati. Budući da je radno vrijeme kolodvora do 22 sata, putnici su nakon iskrcaja iz autobusa bili iznenađeni. Čudili su se da baš ništa na kolodvoru ne radi: zatvoreni šalter za informacije, garderoba, ugostiteljski objekt... Nisu mogli doći ni do kakve informacije koja im je trebala. Ni ljudima koji su čekali autobus nitko nije mogao dati informaciju kada će autobus stići, koliko kasni sat, dva ili tri... - ispričao nam je jedan od putnika Samoborčeka pa se zapitao:

image

Autobusni kolodvor Dubrovnik

Čitatelj/

- Zašto su oni koji su čekali putnike s busa morali čekati na zatvorenom kolodvoru? Budući da je Samoborček kasnio gotovo tri sata, da su imali koga pitati na kolodvoru, mogli su se slobodno vratiti doma i to vrijeme provesti kod kuće! - primijetio je ogorčeno.

Iz javnog gradskog prijevoznika Libertasa kazali su nam kako je radno vrijeme Autobusnog kolodvora Dubrovnik naznačeno na mrežnim stranicama autobusnog kolodvora i na samom kolodvoru, a ono je od 6.30 do 22 sata.

- Praćenjem relevantnih pokazatelja dugi niz godina iskristaliziralo se da je postojeće radno vrijeme optimalno i da korespondira sa potražnjom za uslugama autobusnog kolodvora. Nastavljamo pratiti zahtjeve prijevoznika i putnika kao i njihove navike – odgovorili su iz Libertasa.

image

Autobusni kolodvor Dubrovnik

Čitatelj/

No, nije samo radno vrijeme problem kad se spomene dubrovački autobusni kolodvor. On ni veličinom ni opremom već odavno ne odgovara potrebama Dubrovnika kao turističkog središta. Sugrađani često komentiraju da više podsjeća na kakvu provincijsku stanicu:

Kada će Dubrovnik dobiti novi autobusni kolodvor koji bi odgovarao svim potrebama turističkog Dubrovnika ovisi o gradnji terminala u Gružu, u sklopu kojeg bi se trebala naći i nova zgrada kolodvora.

- Kao preduvjet svemu trebat će pristupiti izmjenama i dopunama UPU -a Gruški akvatorij. Tek kad ta procedura bude gotova, krenut ćemo dalje s realizacijom projekta i nastojat ćemo ispoštovati dinamiku realizacije projekta – kaže direktor Luke Dubrovnik Željko Raguž.

image

Željko Raguž

Bozo Radic/Cropix

Na naše pitanje kada bi trebala krenuti gradnja terminala Raguž kaže kako je po prirodi optimist i nada se da će do Nove godine biti usvojen UPU Gruž, a nakon toga bi se moglo govoriti o mogućim rokovima.

Podsjetimo, terminal je trebao graditi tursko-francuski konzorcij Dubrovnik International Cruise Port Investment (DICPI). Njihov terminal trebao je tako podrazumijevati i trgovački centar s garažom te autobusni kolodvor u dubrovačkoj luci Gruž, što je bila investicija vrijedna 93,7 milijuna eura. Upravno vijeće Lučke uprave Dubrovnik raskinulo je koncesijski predugovor s tursko-francuskim konzorcijem, što je otvorilo prostor da Grad i Luka idu u realizaciju projekta, kojim se omogućava da Dubrovnik postane home port a time i konačno dobije adekvatan autobusni kolodvor.

18. lipanj 2024 02:59