StoryEditorOCM
Turizam i gospodarstvoDIREKTORICA TURISTIČKE ZAJEDNICE GRADA DUBROVNIKA

ROMANA VLAŠIĆ Sezona 365 dana u godini naš je konačni cilj

Piše Kristina Filičić
8. siječnja 2018. - 15:43

Doček u Gradu privukao je čak 28 posto više gostiju nego godinu prije. Koji je razlog tom uspjehu?

Odličan program Dubrovačkog zimskog festivala, posebno odabir Dina Merlina kao glavnog izvođača za doček Nove Godine bili su više nego dobar razlog za dolazak u Dubrovnik provesti najluđu noć. U okviru podjele zadataka, uz pojedine programske udjele, sasvim logično TZ grada Dubrovnika je organizirala promociju zimskog festivala i samog dočeka, u regiji i šire. Uz čitav niz online i tiskanih promotivnih akcija na stranim, bližim i dalekim tržištima, postavljanjem jumbo plakata od Slovenije, Hrvatske, BiH do Crne Gore, posebne prezentacije su održane na glavnim gradskim trgovima u Ljubljani, Zagrebu, Splitu, Londonu, te u suradnji s Gradom Dubrovnikom u Sarajevu, Ravenni i Kotoru. Uz kolendu klape Kaše i nastupe FA Linđo, prikle, arancine, mjendule i kupicu likera, posjetiteljima su podijeljene brošure i upućen poziv za dolazak u Dubrovnik. Rekordan odaziv i činjenica da je sam doček u Dubrovniku provelo više od 6.300 turista, ukazuje da smo svi skupa napravili dobar posao.

Cijeli razgovor pročitajte u novom broju Dubrovačkog vjesnika! 

 

23. studeni 2024 07:08