StoryEditorOCM
Turizam i gospodarstvoSTRUKA NAGRADILA DVA HOTELA IMPORTANNE RESTORTA

Hotelima Royal Princess i Neptun dodijeljene nagrade na Danima hrvatskog turizma

Piše PSD.
7. studenog 2017. - 10:33

U sklopu manifestacije Dani hrvatskog turizma održane u Malom Lošinju proteklog tjedna, čak dva hotela u sklopu grupacije Importanne Resort osvojila su prestižne nagrade Turistički cvijet – Kvaliteta za Hrvatsku 2017. koje dodjeljuje Hrvatska gospodarska komora. Visoko drugo mjesto u kategoriji najboljeg hotela s 5* osvojio je hotel Royal Princess, dok je treće mjesto u kategoriji najboljeg hotela s 4* pripalo hotelu Neptun.

Turistički cvijet – Kvaliteta za Hrvatsku 2017. godine nagrada je koja se dodjeljuje najboljim gospodarskim subjektima u turizmu s ciljem poticanja unapređenja kvalitete turističkih proizvoda i usluga te podizanjem konkurentnosti turističkog sektora. Ovogodišnje visoko drugo mjesto u kategoriji najboljeg hotela s 5* pripalo je dubrovačkom hotelu Royal Princess, smještenom na poluotoku Lapadu. Hotel je tako svojom iznimnom i luksuznom ponudom koju  pruža sada dobio i priznanje najvećih profesionalaca u turizmu.

Treće mjesto u  kategoriji najboljeg hotela s 4* pripalo je hotelu Neptun, obnovljenom hotelu s kojeg se pruža spektakularan pogled na more i obližnje otočje – Elafite. Oba hotela pripadaju grupaciji od pet luksuznih hotela Importanne Resorta koji Dubrovnik svrstavaju u  nezaobilaznu destinaciju za luksuzan odmor u potpunosti prilagođen željama najzahtjevnijeg gosta.
„Iznimno smo ponosni na obje nagrade koje smo primili. Svojim gostima nastojimo pružiti vrhunsku uslugu te smo sretni što su naši hoteli prepoznati i vrednovani od strane struke. Svakako ćemo nastaviti i dalje ulagati te proširivati ponudu naših hotela kako bismo kvalitetnom ponudom odgovorili i najzahtjevnijim posjetiteljima“, rekao je prilikom preuzimanja nagrade Tom Zovko, generalni direktor Importanne Resorta.

Dani hrvatskog turizma, održani 25. i 26. listopada u Malom Lošinju, predstavljaju najveći skup turističkih djelatnika u Hrvatskoj s ciljem daljnjeg poticanja inovativnosti, konkurentnosti i svijesti o održivom razvoju te podizanju kvalitete usluga i proizvoda u turističkom sektoru. Turističke nagrade zajednički dodjeljuju Ministarstvo turizma, Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i Hrvatska gospodarska komora, a svake godine okupljaju između 1500 i 2000 sudionika.
 
 

25. studeni 2024 23:32