Tijekom gotovo jednakog broja dana poslovanja tijekom ove kao i prošle godine, renomirani dubrovački hotel Lapad ostvario je "skoro u dan" jednaki broj noćenja, ali je ipak uočena promjena tržišnog trenda. Naime, hotel Lapad i dalje je tzv. britanski hotel s oko 40 posto gostiju s tog tržišta ali je, ipak, uočen pad broja Britanaca za 11 posto!
No, managament hotela ističe kako su, obzirom na događanja oko Brexita, to i očekivali te da su se trudili smanjiti ovisnost o tom zahtjevnom i cijenjenom emitivnom tržištu, a pojačati promidžbene akcije ne drugim tržištima. Tako je ostvaren rast od 15 posto gostiju s tržišta SAD, a potražnja je velika ne samo za iduću nego i za 2020. godinu!
-Radili smo s ukupno 178 agencija ali je naših "top 10" agencija ostvarilo 76 posto prometa! Sve više smo usmjereni na online- prodaju, dok su 57 posto individualni a 14 posto gosti u grupama a ostali su alotmani. Odlični i stabilni prihodi omogućili su podizanje plaća naših zaposlenika, a odmah po zatvaranju hotela 7. studenoga započeli smo s radovima i pripremom za iduću sezonu. Prošle smo godine radili na uređenju restorana i zatvaranju pool- bara, dok za ovu zimu nismo planirali velike investicije iako asu očekivani troškovi pripreme za sezonu 2019. nešto iznad pola milijuna kuna- rekla je okupljenim novinarima te poslovnim partnerima i suradnicima direktorica prodaje i hotela Lapad Vivian Kuculo i najavila skori početak cjelogodišnjeg poslovanja ovog renomiranog hotela.
StoryEditorOCM
Turizam i gospodarstvoTRADICIONALNI DOMJENAK
Hotel Lapad uskoro će raditi cijelu godinu!
7. prosinca 2018. - 16:22
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....