StoryEditorOCM
Hrvatska i svijetproradila stonska obilaznica

Premijer Andrej Plenković u Centru za kontrolu i upravljanje prometom Zaradeže otvorio je stonsku obilaznicu: Konačno je spojen kopneni teritorij Lijepe naše

Piše AK
19. travnja 2023. - 16:21
Predsjednik Vlade Andrej Plenković u Centru za kontrolu i upravljanje prometom Zaradeže otvorio je stonsku obilaznicuBožo Radić/cropix/

Nakon puštanja prometa na posljednjem dijelu projekta Pelješkog mosta, od čvora Prapratno do čvora Doli, premijer Andrej Plenković osvrnuo se na važnost završetka najvećeg infrastrukturnog projekta u Hrvatskoj nakon izgradnje mreže autocesta, koji uključuje Pelješki most i novu cestu preko Pelješca u dužini od 28,6 kilometara. 

Predsjednik Vlade Andrej Plenković u Centru za kontrolu i upravljanje prometom Zaradeže otvorio je stonsku obilaznicu.

Na značaj projekta ukazao je i predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić:

- Ovo je posljednja dionica brze ceste koja je povezala dionicu spajanja kopnenog teritorija Lijepe naše i danas je ona duga puna 32,5 kilometra. O znajačju nove ceste za ovaj kraj i našu državu mnogo toga je izrečeno pa ovom prigodom mogu samo izreći podatak da je od dana otvaranja mosta od danas, ovom prometnicom prešlo preko milijun i pol vozila što nam pokazuje opravdanost realizacije ovog projekta. Izgradnjom obilaznice otklonjena je i posljednja prepreka daljenjem razvitku turističkog središta, a izmještanje prometa iz središta Stona otvara novu perspektivu - ustvrdio je Škorić.

- Obilaznica Stona je kao dio projekta sama po sebi vrlo zahtjevna i atraktivna cesta duga sedam i pol kilometara. Ona povezuje čvor Prapratno i Doli, prolazi zahtjevnim terenom, a sagrađena je po najvišim ekološkim standardima. S ovog mosta se otvara pogled prema Stonu, a južno od mosta je tunel Supava, dok je sa sjeverne stanje tunel Polakovica. Cesta je opremljena svime što je potrebno za siguran promet i on će biti neprekidno nadziran - dodao je čelnik HC i napomenuo kako je nova cesta, u što su uključeni radovi i nadzor, od čvora Zaradežde do čvora Doli, stajala 69,6 milijuna kuna, za 3. i 4. fazu, a dionica od sedam i pol kilometara iznosila je nešto više od 47 milijuna kuna, a posebno izazovne su terenske prepreke i gospodarski poremećaji.

 

23. studeni 2024 17:26