Koliko je vozača prijavljeno za Međunarodnu brdsku utrku Nagrada Dubrovnika – Memorijal ‘Željko Đuratović‘? Ako svi dođu, nastupit će 93 vozača. Utrka se boduje za naše prvenstvo, zatim prvenstvo Crne Gore, a nastupit će i vozači iz Slovenije. Dosta. Iznad očekivanja – istaknuo je Maro Franić, iskusni vozač Dubrovnik Racinga, višestruki državni prvak.
Sjedi Maro ispred kompjutera, gleda listu prijava, potom je otišao na rezultate, trenutni poredak jer je iduće pitanje glasilo: Što se sve odlučuje na dubrovačkom brdu?
- Dakle, redom, odlučuje se tko će biti prvak kategorije I. Matija Jurišić ima 53 boda, a Dejan Dimitrijević 50. Pobjeda donosi 10 bodova, drugo mjesto 8, treće 6, četvrto 5, peto 4, šesto 3, sedmo 2, te osmo 1 bod. Ukoliko budu bodovno isti, tad se gleda tko ima više prvih mjesta, a tu je Dimitrijević u prednosti. Zatim, odlučuje se tko je državni prvak u grupi 5 te grupi 6. U grupi 5 Saša Radola ima 12 bodova više od Ivana Pulića. Pobjeda u grupi nosi 20 bodova, drugo mjesto 15, treće 12, četvrto 10, peto 8, šesto 6, sedmo 4, osmo 3, deveto 2, te deseto 1 bod. I da Ivan pobijedi, Radola ima više pobjeda ukoliko budu bodovno poravnati. Grupa 6 je najzanimljivija, tu čak četiri vozača mogu do naslova. Florian Šalec i Filip Magdić imaju po 115 bodova, Marin Božičević 109, a Armin Mujkanović 101 bod. Magdić ima pet pobjeda. Božičević tri, Šalec dvije, a Mujkanovć jednu – izvlači podatke Maro Franić, gleda još jednom, te nakon nekog vremena dodaje.
- Naša utrka nije za kategoriju II, nemamo uvjete, a i da jest, ne bi odlučivala o prvaku. Naslov je osigurao odavno Laszlo Szasz. U Grupi 1 je Dimitrijević već prvak, osigurao je naslov i Nihad Seferagić u Grupi 2, zatim Matija Jurišić u Grupi 3, te Marino Poropat u Grupi 4. Župa dubrovačka ima 47 bodova prednosti u odnosu na Fly with Kolman, od nas ima 58 bodova više. Maksimalno se može osvojiti 60 bodova na utrci. Matematički još ništa nije gotovo, ali jasno je tko je prvi. Nama je želja doći do drugog mjesta, ali i 11 bodova, koliko ima Fly with Kolman više od nas je velika prednost. U većini grupa gdje je prvak poznat bit će zanimljivo vidjeti tko će biti drugi, a tko treći.
Park vozača se otvara u petak, 7. listopada. Dva treninga se voze u subotu, 8. listopada, a u nedjelju, 9. listopada su dvije vožnje, koje se zbrajaju, i kad se zbroje znat će se što je tko napravio u 2022. godine.
Staza je ista kao i prošle godine, drugi put se vodi od mosta dr. Franje Tuđmana prema Osojniku. Staza je duga 3.345 metara. Ima jednu umjetnu šikanu.
- Obećanje, koje smo imali prošle godine od gradonačelnika nije se još realiziralo. I dalje je stari asfalt u drugom dijelu ceste, tj. staze, te nema ni metra novih zaštitnih ograda. Doveli smo iz tog razloga dva puna šlepera bala sijena iz Ogulina. Na taj način povećali sigurnost. Naravno, to ne može biti sigurno, a što bi bilo da je postavljena ograda, o asfaltu da i ne govorim. Ta cesta prvenstveno služi stanovnicima, ljudima koji gore žive, a mi je koristimo po nekoliko sati dva dana godišnje – istaknuo je Maro.
Prošle godine je lijevala kiša, sad je ne bi trebalo biti.
- Ukoliko bude tako, bit će sigurno dosta više gledatelja nego prošle godine. Nas čeka na stazi i oko nje puno posla. Puno više kad je stari asfalt, te kad nema cijelom dužinom zaštitnih ograda.
Tko najbrže prođe 3.345 metara, bilo u prvoj ili drugoj vožnji, čeka ga nagrada koja nosi ime Dubravko Čikor, po legendarnom vozaču i predsjedniku Auto kluba Dubrovnik Racing, koji je preminuo u ožujku prošle godine. I kad se spominje ta nagrada, tuga i u dubrovačkom klubu jer je nju prvi osvojio krajem 2021. godine Nikola Asanović, uspješni crnogorski vozač, koji je prije mjesec dana, početkom rujna, poginuo u prometnoj nesreći. Veliki prijatelj dubrovačkih vozača imao je samo 28 godina.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....