StoryEditorOCM
S mora i krajaMALO GA PRESOLILI

Splićanka šokirana potezom trgovaca: ‘Paket pršuta mi oteža od frižidera do kase, a tamo mi još nabiju i novu cijenu!‘

Piše Sandra Barčot
31. svibnja 2024. - 15:28

- Varaju nas trgovci, varaju i prave nas glupima i naivnima! Evo pogledajte moj račun - jedan proizvod, a tri različite brojke, i težine i cijene. Dugopoljska tvrtka tako po minimalno 20 centi uzima od svakog paketa, pa zbrajajte kolika je to dobit i to na prevaru nas kupaca, uvijek na štetu nas klijenata - ljutito i bijesno nam je pokazala čitateljica još jedan sistem prevare “malog” kupca od strane trgovačkih lanaca.

Radi se o dugopoljskoj tvrtki “Makro” gdje je u njihovoj prodavaonici u Lovretskoj ulici u Splitu kupljen paket suhog svinjskog buta, odnosno pršuta, rezana šunka.

image

Markica proizvođača pokazuje drugu težinu proizvoda od one trgovačke, gdje je i cijena - kriva

Privatni album

Na markici proizvođača PBZ Svilaja stoji kako je u paketu 0,292 kilograma proizvoda izvagano 29. travnja ove godine, no donaljepljena markica pokazuje drugu težinu. Vaga “Makro” pokazuje 30. travnja kako je pršut “otežao” na 0,294 kilograma.

No rekli bi - ni to nije sve - cijena na paketu pokazuje kako je kilogram “vrijedan” 27,19 eura, što je za ovu težinu iznos od 7,99 eura.

No varate se ako je taj iznos i naplaćen!

image

Jedna cijena na pakiranju, druga na računu

Privatni album

- Pogledajte moj račun! Ovdje je cijena za kilogram proizvoda 27,80 eura! Od frižidera do blagajne “poskupio” pršut za 0,61 eura. Kilo skuplje za 61 centi u dva koraka koja sam prošla kroz butigu - ljuti se čitateljica, koja je cijenu na proizvodu od 7,99 eura na kraju platila 8,17 eura, uvećano za 0,18 eura.

- Pa ću ponoviti, 20 centi tamo 20 centi vamo, pa pogledajte koliko im se slije u kasu? - pita se ogorčena Splićanka, na još jedan vid prevare od strane trgovačkih lanaca.

Naravno, upit smo poslati i tvrtki “Makro”, zatraživši odgovor zbog čega “cijena” jednog proizvoda “buja”, prvo na vaganju, a zatim i na blagajni, pri plaćanju.

Odgovor je kako je, naravno, kriva djelatnica!

Evo što su nam naveli kao opravdanje zbog razlike u cijeni:

- Nepažnjom naše djelatnice nije promijenjena cijena na etiketi pršuta, pa je došlo do razlike u naplati od 0,1832 eura. Još jednom se ispričavamo, ukoliko se kupac vrati u trgovinu, podmirit ćemo razliku koja je nastala - stoji u navodu tvrtke "Makro".

Na upit kako je prisutna razlika i u vaganju samog proizvoda, nismo dobili pojašnjenje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. studeni 2024 10:25