Opet muke s Jadrolinijinim brodovima! Čitatelji javljaju da je stari naš znanac, trajekt "Vladimir Nazor", u srijedu plutao 45 minuta pred Istom i da ne može uploviti. S ukrcanim putnicima i vozilima. Brod održava redovitu liniju Zadar - Ist - Olib- Silba - Premuda. Posadi navodno nije uspjelo spustiti rampu i brod bi se navodno - javljaju otočani - trebao vratiti u Zadar.
Evo što kažu iz Jadrolinije:
- Na brodu "Vladimir Nazor" došlo je do kvara električne instalacije koji se ne može otkloniti u navigaciji te zbog toga nije obavljen iskrcaj na otoku Istu. Brod "Vladimir Nazor" na putu je u Zadar, gdje se očekuje oko 16:30 sati. U Zadru će liniju, putnike i vozila preuzeti brod "Bartol Kašić" te će se uspostaviti trajektna linija. Zahvaljujemo svim putnicima na razumijevanju.
Kako doznajemo, u pitanju je kvar prekidača, odnosno "strujnog uputnika" koji ne radi, a posada ga ne želi mijenjati samostalno, već bi to trebali učiniti serviseri u Zadru.
- Ne radi se o kvaru rampe, molimo vas da to naglasite, već o kvaru elektroinstalacija. dogodio se kratak spoj. Posada rampu nije ni pokušavala spustiti s navedenom dijagnozom. Uglavnom, pokvario se taj prekidač kojim se pokreće brodska hidraulika. Spomenuti hidraulični sustav upravlja i rampom, to je točno ali ne radi se o kvaru same rampe - javili su nam iz riječke središnjice državnog brodara.
Lako je moguće da je psihoza koja posljednjih mjeseci - osobito poslije tragične nesreće na "Lastovu" u Malom Lošinju, gdje su pod rampom poginula trojica pomoraca - trese sve u kompaniji i oko nje uzela toliko maha i kod posada u floti s gotovo 60 brodova da ni sami pomorci više ništa ne žele prepustiti slučaju, pa tako ni promijeniti prekidač u navigaciji. Drugim riječima, ne žele preuzeti nikakav potencijalni rizik. Svjedoci smo većeg broja različitih incidenata povezanih s brodovima nacionalnog putničkog brodara u posljednje vrijeme, ali i osjetljivosti putnika, odnosno javnosti na svaku, pa i najmanju "situaciju" u plovidbi.
Zanimljivo, trajekt "Vladimir Nazor" izgrađen je 1986. godine u Kraljevici i jedini je - uz "Bartola Kašića" - na splitskom području bio oštećen u napadu Jugoslavenske ratne mornarice na Split u studenom 1991. godine. Trajekt je bio pogođen s mora, s razarača "Split" koji nosi ime napadnutog grada, pri čemu su poginula dva člana "Nazorove" posade: Dinko Maras i Jure Kalpić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....