Novi Suzuki Vitara na tržištu je od 2018. godine, pri čemu je doživjela lagani redizajn koji je najprimjetniji na prednjoj rešetki. Bez obzira na to što je iz ponude izbačen jedini dizelski agregat od 120 KS, dok je osnovni 1,6-litreni benzinac, također od 120 KS, zamijenjen modernijim i manjim 1,0-litrenim turbobenzincem sa 112 KS, ovaj japanski crossover i dalje jako dobro kotira na tržištu. Naročito je popularan kod privatnih kupaca, kojima je vrlo bitan odnos između uloženog i dobivenog, a tu je Vitara "svjetski prvak". Stoga uopće nismo dvojili kada smo dobili ponudu da isprobamo rabljenu, ali relativno novu Vitaru s malim 3-cilindarskim turbobenzincem iz 2019. godine i prijeđenih samo 6000 kilometara. Još kad smo čuli cijenu od 112.000 kuna za model s bogatim paketom GL+, koji je ...
StoryEditorOCM
Auto-motorabljeni
Suzuki Vitara 1.0 Boosterjer GL+: mali turbobenzinac troši na kapaljku
24. lipnja 2020. - 20:00
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....