Ostaviti automobil u servisnoj radionici može biti često izazovan zadatak. Jedan YouTuber sada nudi nekoliko savjeta o tome kako učinkovito komunicirati s ljudima u servisu, uključujući stvari koje treba izbjegavati reći i druge koje biste trebali spomenuti kako biste izvukli maksimum od posjeta - piše Autoklub.
Ovo je popis savjeta koje predlažu na The Car Care Nut, YouTube kanalu kojeg vodi čovjek koji je stručnjak za Toyota modele i vodi radionu TCCN Automotive u Illinoisu (SAD) i nema sumnje da je zasigurno vidio sve moguće zahtjeve kupaca tijekom vremena.
Stvari koje treba izbjegavati reći uključuju "trebam popravak" i "ne znam ništa o automobilima". Ove izjave obožavaju majstori u lošim radionicama, jer takve izjave ukazuju na nedostatak razumijevanja i osnovnog znanja. Prema kanalu, sumnjive radionice mogle bi iskoristiti takvu situaciju da izvuku malo više novca iz vašeg novčanika s klasičnom rečenicom "je, gospon dragi pa vama je otišlo to i to..."
Još jedna važna stvar koju treba izbjegavati je govoriti ljudima u radionici što i kako da rade. Reći im da ste mehaničar (bilo koje razine vještine) i da želite da nešto određeno učine može dovesti do nerazumijevanja od strane servisera. Jer, dobre radionice će same htjeti dijagnosticirati problem, a loše će jednostavno obaviti popravak kojeg ste tražile samo da bi digle ruke ako to ne riješi početni problem.
Na kraju, u videu na kanalu nudi se nekoliko savjeta za poboljšanje iskustva. Prvo, budite iskreni, to povećava šanse da će oni riješiti problem kojeg imate. Izravnost se odnosi i na dio pokrivenosti jamstvom. Na kraju, provjerite koju vrstu dijelova ćete dobiti. Ako želite originalne dijelove koji će trajati jednako dugo kao i prvi, možda ćete ih morati zatražiti i posebno platiti.
U svakom slučaju ne upuštajte se u popravak ako ne dobijete barem okvirni trošak dijelova i rada te isto tako neka vas nazovu ako otkriju da treba bilo što dodatno raditi na automobilu od dogovorenog i koliko bi to koštalo...