StoryEditorOCM
Auto-motoPUT AUTA, A NE SVILE

Je li istina da kineski automobili haraju našim tržištem? Što kaže struka? Je li riječ o isplativoj i sigurnoj kupnji?

Piše Željko Simunić
1. prosinca 2024. - 22:36

Geely Automobile Holdings Limited iz Hangzhoua je davne 1998. postao prvi kineski privatni proizvođač automobila, a njihov premijerni model zvao se Haoqing. Ambiciozni Kinezi su nakon toga svoj prvi Geely Europljanima predstavili na IAA sajmu u Frankfurtu u rujnu 2005. godine i u to doba su bili egzotični proizvođač kojeg na Starom kontinentu nitko nije shvaćao ozbiljno, posebno nakon loših rezultata na NCAP testovima sigurnosti. Međutim, Geely Auto je do 2024. postao jedan od divova automobilske proizvodnje, lani je proizveo 1,86 milijuna automobila, te je vlasnik brojnih brendova kao što su: Lynk & Co, Zeekr, Geometry, Volvo Cars, Polestar, Lotus...

Sličan uspon ima BYD Auto (osnovan 2005.) iz Shenzhena, koji je 2023. proizveo 3,04 milijuna vozila i ujedno važi za drugog najv...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
01. prosinac 2024 22:37