StoryEditorOCM
Auto-motojoš bliži kupcima

Izvršni direktor Opela otvorio novi prodajno-servisno centar u Zagrebu, nastavljaju snažnu ofenzivu novih proizvoda

Piše R. R.
28. studenog 2024. - 16:18

Opel nastavlja snažnu ofenzivu novih proizvoda i širi mrežu prodajno-servisnih partnera kako bi se još više približio svojim vjernim kupcima, kao i onima koji će tek ući u svijet Opela. Florian Huette, glavni izvršni direktor Opela posjetio je Hrvatsku te se, uz ostale obaveze, susreo s Opel partnerima iz regije u kojoj je AutoWallis Distribution Opelov uvoznik za područja Hrvatske, Slovenije, Mađarske te Bosne i Hercegovine. Čast da svečano prereže vrpcu na otvorenju novog Opelovog prodajno-servisno centra u Zagrebu, uređenog u skladu s najnovijim standardima pripala je upravo njemu.

 Bio sam sretan i počašćen što sam prisustvovao svečanom otvorenju novog Opelovog prodajno-servisno centra Autocentra Baotić d.o.o. u Zagrebu, gdje se njemačka energija gotovo osjeća u izložbenom salonu s preko 400 četvornih metara, koji ujedno predstavlja i prvi centar izgrađen u skladu s novim Opelovim korporativnim identitetom u regiji. Uvjeren sam da će gospodin Baotić utrti put novim uspješnim pričama Opela u Hrvatskoj.

image
Opel

Opelova odlična prodaja u Hrvatskoj

Opel ostvaruje uspješno poslovanje na hrvatskom tržištu, izvještavajući o snažnom rastu i liderstvu na tržištu u 2024. godini. Od početka ove godine Opel je prodao 4.385 jedinica putničkih i lakih komercijalnih vozila (LCV), što predstavlja porast od 19,6% u odnosu na 2023. godinu. Brand sada ima tržišni udio od 6,77% u Hrvatskoj, što je povećanje za 0,39 postotnih poena u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Ključni uspjesi Opela u Hrvatskoj u 2024. godini uključuju:

· Najveći tržišni udio Opela u Europi: Opel je postigao najveći tržišni udio u Europi, što potvrđuje njegovu snažnu prisutnost i povjerenje kupaca.

· Corsa i Astra Sports Tourer lideri u segmentima: Opel Corsa predvodi svoj segment, dok Astra Sports Tourer također zauzima prvo mjesto u svojoj kategoriji, što pokazuje privlačnost Opela za širok spektar kupaca.

image
Opel

Gledajući prema naprijed, Opelova ponuda za 2025. godinu obećava daljnje inovacije i održivost. Ključne novosti uključuju:

· Novi Grandland: Dostupan kao 48-voltni hibrid, plug-in hibrid i s potpuno električnim pogonom impresivnog dosega do gotovo 700 km (WLTP), novi Grandland bit će idealan za ekološki osviještene vozače i one koji traže naprednu tehnologiju.

· Novi Frontera: Ikonski SUV marke Opel vraća se s potpuno novim izgledom i najnovijim tehnologijama te sa 48-voltnim hibridnim i potpuno električnim pogonom.

· Mokka: Osvježena Mokka nastavlja graditi Opelovu reputaciju za elegantna i praktična vozila. Ponuda će uključivati benzinski motor, 48-voltni hibrid i potpuno električnim pogon.

Obzirom na to da Corsa i dalje ostaje najprodavaniji Opel model u Hrvatskoj za 2024. godinu do danas, brand je spreman za daljnji uspjeh s ovim uzbudljivim novim izdanjima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. studeni 2024 18:02